Arkadaşlar 38+4 üm 3 gündür genel olarak bugün daha bi şiddetli bel ağrım var sanki belim ayrılacak doğum belirtisi midir ? Birde 3 gün önce nişan mı değil mi anlayamadığım bi akıntı geldi doktorumada hemen haber vermek istemiyorum emin olmak istiyorum