zynptstn Haftadayım kasıklarım da ağrılar hissediyorum biraz kaygılarım başladı. Sanki aşağı düşecek gibi hissediyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı normal mi ? Duygusallık had safhada zaten doğum korkusu sarmaya başladı beni 3. Tremestirda hissettim resmen hamileliği. Temmuz sonu gibi görünüyor şuan doğumum. Geçen ay gitmiştim kontrole doktorum sezeryan demişti. Kafa yukarda ayaklar aşağıda duruyor kızımın. Sizde durumlar nasıl. Umarım hepimiz için iyi olur herşey🙏
Blossommm zynptstn hepimiz bitikleri oynuyoruz,ağlama var,gülme var,işeme var diyen teyze gibiyim😂 Elinizden geldiğince zihninizi oyalayın,ben normalde evcimendim hamileyken kendini hep dışarı attım.
gizemli00 zynptstn benim sol pelvik kemiği deniliyor tam bilmiyorum ama oraya çok baskı yapıyor ittiriyor kendisini hareketleri acıtıyor artık bende bugün 32 haftalık oldum🥹 doktorum daha tam tarih vermedi bişey demedi ama tüm herşeyi yıkandı cnku ara ara sancım oluyordy şükür bu sıra olmuyor nstde de sancım çıkınca korkmuştum birde artık yanlarım o kadar çok geriliyor ki yirtiliyor sanki nemlendiriyor um sürekli geceleri kramplarim kudurmus durumda arada durduk yere ağlıyorum depresyona giriyorum😅 geceleri sabit bir saatde kalkıp bisiler atistiriyorum😬 pijamayla hamile pantolonuyla rahat yok artık evin içinde etek ve dışarda elbise giyiyorum artık hava şartları pek el vermesede🥲🥲bu şekilde
zynptstn Blossommm gerçekten tam olarak öyle Bnde dışarı atıyorum da şimdi adet sancısı gibi kasıkta ağrılarım var bu ara gözüm korkuyor dışarı çıkınca. Bir yerinde kurt mu var diyorum otur
zynptstn gizemli00 bndede ağrı başladı Buda bni baya panik yapmış durumda doğurcam sanıyorum kendimi. Ruh halim bir gidip bir geliyor. Allah yardımcımız olsun. Bn daha yıkamadım birşey eksikler var bunalmış durumdayım
psymom2 Benim bugün 31+5 çok büyük sıkıntılar yok çok şükür ama bazen kasığıma tek taraflı dinlenince geçen ağrılar giriyor büyüyor bebiş o yüzden diye düşünüyorum. Sezaryen tarihi kaçınca haftada veriliyor biliyor musunuz hanımlar
sineminkooo psymom2 bu tamamen size bağlı belli bi hafta yok doktorunla görüşürsen o senin için en iyisini bilir 🥰
psymom2 sineminkooo benim ikinci sezaryenim bize bağlı sağlığımız ve bebeğimizin sağlığı açısından ama keyfi bir tarih biz belirleyemiyoruz diye düşünüyorum doktorlar tarih veriyor doktorum bana 38-39 gibi dedi 😅 doktorumla Elbet görüşüyorum da aynı haftalardaki annelerle sohbet ediyoruz varsa tarih alan öğrenmek isterim