kpsslianne deletedmom43191 anladım keseden Ramzi teorisinden yorum yapanlar oluyor ondan yazdım 8 haziran da kontrolüm var o zaman 9+3 olacak o zaman görüntü atarım 🫠🫶
deletedmom43191 kpsslianne ne yazik ki kese ve ramzi net değildir öyle doğruluk payı olsa doktorlar bekletmez gebelik oluşur oluşmaz söyler