beyzaa0 3 günlük bebeğimi çocuk doktoruna götürdük detaylı usgde böbreği geniş ölçülmüştü onu bildirdim usg istedi usg çektirdiğimizde radyolog 4mm kist gördü başına böyle bi durum gelen varmı
cuteregina beyzaa0 bebek için değil de bende var doktor dediki herkeste var bu normal basit kist benimkide 3 mm içi dolu damarlı değilse problem değil patlar gider dedi