yenidennnn Arkadaşlar sürekli derin nefes alan geçen var mı aşırı yoruldum ya 30. Haftadayım 18 den beri 5 nefesten biri derin nefes geçmiyor
_kalpatisi yenidennnn aynı sorunu bende yaşadım ama 18 den beri değil hatta buna dair postta açmıştım burda. Aile hekimim ilaç vermişti ama hastane doktoruna sormadan kullanmak istemedim sorduğumda da gerek duymadı ara sıra olan bişey için bu ilacı kullanmana gerek yok eğer çok zorlarsa göğüs hastalıklarına git dedi. Siz veya çevrenizde yanınızda sigara içen biri varsa o da etkiliyo olabilirmiş
nur_dum yenidennnn Bende 31 deyim 28 den beri nefes darlığı çekiyorum, gece uykularım da yok hepten bitiğim daha 2 ay var.
yenidennnn _kalpatisi eşim içiyor balkonda ama bilmiyorum ondan mı bana göğüs doktoru ilaç verdi ama bir kullanıp bir bıraktım idare ediyorum öyle sizin geçti mi
nur_dum yenidennnn Kaçıncı haftada iniyor ki bebek aşağıya, birde makat geliş hala benim, doktor dönse biraz rahatlarsın demişti, çok bunaldım oturup ağlıyorum.
yenidennnn nur_dum aslında doğuma yakın iniyor ama dönüncede bazen rahatlama oluyormuş 32. Hafta gibi dönerse belki rahatlarız gerçi bu durum hormonlardan ise gene fayda etmez bize
_kalpatisi yenidennnn kullanmadım ki canım kadın doğum doktorum ara sıra olan bişey için kullanma çok zorlarsa göğüs hastalıklarına git dedi ama zorlamıyo hatta şuan yaşamıyorum