Kızlar 32+5 haftalık hamileyim dün çok fazla ağrım olduğu için kadın doğum acile gittim nst de sancılarımın olduğunu söylediler başından beri erken doğum riskim vardı zaten kilosu 2376 gr olduğunu söylediler su gelişi veya açılmam yok ama sık sancılarım var dün ki gittiğim hastane kendi hastanem değildi yatış verdiler haftan büyük doğum yapabilirsin dediler eşim hastaneye güvenmediği için yatmamı istemedi fakat sancılarım bugün de devam ediyor ama şu gelişi falan yok bu haftalarda doğum yapan var mı acaba nasıl bir süreç izlediniz 28+4 de iki doz ciğer geliştirici vurulmuştu 🥲 kızlar yardımcı olursanız çok sevinirim bana vereceğiniz küçücük bir bilgi bile benim için çok önemli 🙏🏻🙏🏻