feyzaa34 15+2 günlük anneden herkese selamlarım canlarım kuzularım😂😆😆 Mutluluktan ne yazacagimi bilemedim bu zamana kadar 7 8 kez cinsiyet tahmini attım çok şükür bir KIZIMIZ oluyor❤ hep kizim olsun istemiştim içimden kiz geçerdi bulantı kusma olmadığı icin kimse ihtimal vermezdi. Bide doktor vajina görüyorum pipi yok dedi inşallah değişmez çok mutluyummm😊❤🤲🤰
Denizyadaaras feyzaa34 gozunuz aydin Allah kucaginiza almayi nasip etsin bizede 12.haftada kiz gibi gorunuyor dedi cok degisik bir duygu 😍😂
Bebisim001 feyzaa34 rabbim kucağına almayı nasip etsin bizimde perşembe kontrolümüz cinsiyeti öğrenicez 12. Haftada kıza benziyor dedi şuan 15+6 bakalım ne dicek
Kelebegimmm MaşaAllah😍bende yarın kısmet olursa ğrenşcem.o kadar heyecanlıyımki son kez kalp atışını duyduğumda görmüşdüm şimdi 13. Haftadayız içim içime sığmıyır resmen
feyzaa34 Kelebegimmm ay canım benim rabbim kucağımiza saglikla almayi nasip etsin cinsiyet soylersin merak ediyorum😉
reyhan__oteken1 Allah analı babalı büyütsün sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💗 bende çok kustum hatta 15-17 kilo verdim suya hasret kaldım kızımız oluyor Allah bahtını kaderini güzel eylesin Rabbim
Turkan38 feyzaa34 belirtilerin neydi canm genel olanlar kese yuvarlakmiydi kalp atıs hızı neydi kasıktami yukardamiydi bebek onlar tuttumu
Bebisim001 feyzaa34 benimde kızım olucak bugün ögrendim çin takviminde erkek yazıyordu yanlış çıktı bulantım ve ekşi aşermem çok oldu onlar tuttu ☺️
feyzaa34 Turkan38 hahahah benim tüm belirtiler erkekti kese fasulye gibiydi bulantı kusma hiçbişey yoktu tatlı aserirdim canım ama kız çıktı 😆😆 bence bunlar kesinlikle hurafe inanmıyorum artık bu tarz şeylere bu günden sonra😊😊❤
Selin24 feyzaa34 mesajını açmadan önce başlığı okuduğumda içime kız doğmuştu 🙂 gözün aydın sağlıklı sıhhatli kucağına almak nasip olsun inşallah
Kelebegimmm Aspenya44 devlet hastahanesinde olmaz büyük ihtimalle ultrason aletleri eski olduğu için ama özelde belli olur herhalde onlarda daha yeni