Kelebek29 Ben her sabah sizler gibi aç karnına levatron 75mg ikaç alıyorum. Bugün unuttum ekmekten bir lokma ıstırdım aklıma geldi hemen kalktım içtim üstüne yemedim çok korkuyorum bişey olurmu?? Tsh 6. Haftada 2.88 di
MosKaz Kelebek29 Bi gün bi şey olmazda ama aç karında olmalı. Bir hafta yada bir bırakılmaz, devamlı içilmeli
Meltem19 Bir günden bi sorun olacagını sanmıuorm içmeyi unuttugum bile oluyor olmasa iyi olurdu ama .endişe etmeyın bence