biftekziyagil Merhaba. 36+3 haftalık hamileyim. Birkaç gün önce sarı akıntım gelmişti. Az önce de kahverengi leke farkettim iç çamaşırımda. Daha önce sezaryen olmuştum. Doğum mu başlıyor?
nyra biftekziyagil olabilir. Bir lekelenme gördüğünüzde mutlaka hastaneye gitmeniz gerekir. Dr unuzu arayıp bilgi verin bence bir an önce hastaneye gidin kontrol edilir durumunuza göre karar verilir
aynenfarketmez biftekziyagil Bende de olmuştu 35 haftalıkken.Acile gittim kan ve idrar, nst derken idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı olduğu söylendi .Dinlenin bebek hareketlerini takip edin
biftekziyagil Çok teşekkür ederim. Doktorumu aradım sancı başlarsa gel, yatıp dinlen ve bol su iç dedi. Bekliyorum.