Kızlar dün gece saat 2 den beri karnım ağrıyor yani sanki regl olacakmışım gibi bir ağrı, çok şiddetli değil ama ağrıyor ve karnım çok çok sert. Dün gece mide bulantısı da yaptı. Bir de sürekli büyük tuvaletimi yapma isteği geliyor ama gidiyorum yapamıyorum. Bunlar doğum belirtisi mi oluyor nedir, bilenler yazabilir mi?