38 haftalık olduk bugün geçen hafta doktorumuz her an doğum başlayabilir dedi ben hem alerjimden dolayı hemde havaların bir ısınıp bir soğumasından grip oldum 3. Gün ve hala atlatamadım daha bugün burun akıntısı başladı ama hiç halim yok üstüne belden gelen sancılar ve ağrılar başladı ne yapabilirim önerisi olan var mı ya da bu durumu yaşayanlar.