Kızlar hayırlı bayramlar herkese bugün 32. Haftaya girdik. Çalışıyorum ve henüz çalışabilir raporu alamadım bayram tatilinden dolayı pazartesi günü bayram bitiminde gideceğim çalışabilir raporu almaya bir sorun olur mu 32+3 falan olacağım o zamana kadar alabilir mıyım o zamna da yoksa hemen 32 de almam mi gerekiyordu