Celine Gunaydin bayanlar 31+3 haftalik gebeyim suan calisiyorum calisabilir yada calisamaz raporu bu hafta mi almam gerekiyor acaba bilgisi olan var mi
Zuleyhakaan Celine 32de aldım ben ama 37ye kadar calışmak ıstersen calışabılır raporu alman lazımmış.