clementine16 Merhaba 30. Haftamdayım. Dün sağ meme ucumun daha parça parça göründüğünü, sarı benekler olduğunu gördüm. Sanki emzirmişim ucu parçalanmış gibi sol mememe göre daha tahriş olmuş, ufak kabuklar var ve benek benek. Bunu yaşayan var mı?
nyra clementine16 3.gebeliğim benimde oluyor. Sürekli nemlendiriyorum bioderma ile vücuduma da sürüyordum normalde zaten cildim kuru. 35+5 şuan lansinoh krem sürmeye doğuma 1 hafta falan kala başlamak yeterli oluyor ama ben geç kaldım biraz haftaya doğumum planlandı tansiyon kaynaklı erken olacak. Krem almamıştım henüz ve kargo yetişmez artık bir kaç gün içinde Ecz gidip alacağım. İlk doğumumda bilmiyordum sürmedim hiç ve meme ucu yarası ile uğraştım 2.sinde yara olmadı nemlendirmiştim
clementine16 besim96 acımıyor ama beyaz sarı benekler var sanki süt kurumuş gibi ya da yağ uc vermiş gibi, ve nokta nokta parça ama acı yok
besim96 clementine16 tam olarak öyle benim de ya, kurcalamıyorum acısı falan olmadığından. Chat gpt süt hazırlığı ve hormonlara bağlı meme değişiklikleri diyor, normal bi durummuş yani 😌
clementine16 besim96 biri daha kötü ama diğeri daha bütün halde hafif kahve pembe ama sağ taraf daha tahriş olmuş gibi
clementine16 nyra evet biodermadan sürerken göğsümü kalçamı da dahil ediyorum aslında ben de ama. Çok ıslak bırakmadan nemlendirmek lazımmış
nyra clementine16 cildim okadar kuru ki demek ki benimki hiç ıslak kalmıyor anında emiyor nemi. Ama en güzeli lansinoh krem. O sürekli nemli tutuyor kuruluk kalmıyor. Bir de emzirme çatlaklarına karşı bi bariyer oluşturuyor
sirius8 clementine16 bende de var arada bir yağ sürüyorum ama geçmedi ya ucunun kenarları beyaz beyaz oluyor ve uç kısmında da kurumuş beyazlıklar var süt çıkmış da kurumuş gibi
clementine16 sirius8 birebir aynı benim de hatta beyazlık gibi sarımtraklım gibi biraz dokununca düştü bugün bi nokta sarı pütür
gvnrzz clementine16 benimki de tam anlattıgınız gibi. İlk hamileliğimde de olmustu ama dogumdan sonra gecti süt zaten nemlendirdigi için orayı sanırım olmuyo
clementine16 gvnrzz yine de kremlemek iyi olabilir sanırım tahrişe doğru gidiyor şuan bile emzirmeden