Ben doğum yapıcam 2 hafta sonra oğlum 1e başlayacak düşünün 🥲 Siz hamile kalsanız bile doğuma kadar zaten 1.sınıf bitmiş olur neredeyse o yüzden bence yaş çok geçmeden yapın. Ben su an 33 yasındayım bu hamileliğimde zorlandım Ben de 3u düşünüyorum hemen ardına yapmam lazım ki 35i gecmesin ama nasıl olcak bilmiyorum zor açıkcası