Özelde olacağım,ikinci doğum sezaryen olacak yine kendi doktoruma gideceğim çok memnun kalmıştım macera aramaya gerek yok dedim ama sizin imkanınız dahilinde olacak şeyler devlete gidip memnun kalan da çok var ben sadece doğumdan sonra yanımda eşim olsun istiyorum bir de tek odada kalmak benim için önemli