1 hafta önce gittiğimde kalp atışını duymuştum ama doktor bekleyelim net değil demişti
Bebek gelişememiş görünüyordu
Önceki gittiğime göre bebeğin büyüdüğü görünüyor ultrason görselinde
İnsan korkuyor
Görselleri inceleyip döner misiniz
Bu durumu yaşayan var mı
