ikibebelibirpatili Kızlar yatışım yapıldı çok korkuyorum alttan muayeneye bile bağırdım napcam yaaa bana moral verin kurban olayım
deletedmom43191 ikibebelibirpatili sancıları egzersizle karşılarsan rahat geçirirsin bagirdikca doğumunu geciktirirsin sakin ve rahat ol hemen doğumun olsun
orhismommmmmm ikibebelibirpatili streste girme öncelikle korkma bebek öyle yada böyle çıkacak yani korkma
Mrvll ikibebelibirpatili ilk doğum sandım böyle yazınca baktım 3. Normal doğum olacakmış.🤯 ıkı kere yapan 3 ü de yapar bence 😕
minikcivciv89 ikibebelibirpatili bende öyleydim sancı cekerken falan geliyorlardı alttan muayeneye orası kötü tek sancı cekmeye razı oluyor insan yeterki alttan muayene yapılmasın diyordum🤭🤣 ama dogumum cok kolay oldu acısız inşallah sizde acısız sağlıkla hayırla alın bebeğinizi kucagınıza 🥹🤲🏻🤲🏻🩷
ikibebelibirpatili deletedmom43191 şuan sancım yok diye kndmi yormak istemiyorum başlamam gerekiyor mu acaba
minikcivciv89 ikibebelibirpatili bana sıcak su fayda etmedi bazılarını rahatlatıyor , nefes egzersizi yaptım nefese odaklanınca acı agrı azaldı , pilates yapın