CansuErkan doğru olan tam pişmiş yumurta yemenizdir. Bunun nedeni yumurtada eğer salmonella varsa ve iyi pişmezse geçmez. Ve size geçer. Dolayısıyla hangi yumurtada hangi hastalık var bilemeyiz ve bundan dolayı ben yedim birşey olmadı demem, size de olmayacağı anlamına gelmez.
Ayrıca 10 dakikadan uzun pişirilmesi de önerilmez. Pişirdiğinizde yumurta sarısının etrafı yeşile dönüyorsa sağlıklı değildir. Daha az pişirilmeli.