Bir aylık bebeğim var burnunu nasıl açabilirim fizyolojik damla alıcam onu damlatirim diye düşündüm şıringayla korkuyorum yapmaya hiç denemedim burun pompasi var onu nasıl kullanmaliyim fizyolojik serumu damlattktan sonramı çekeyim bide kablolu burun çekme aparatı var ağzımizla çektiğimiz hangisiyle yapayım tecrübeli annelerimiz benimde 3. Çocuğum ama yeni yeni öğrenmekteyim :)