lidya_15 Kızlar selam benden haber bekleyen bir kaç arkadaşım vardı. Awox marka testte aşırı silik sonucu kan vermeye gittim betam 4,9 du. Bugün tekrar kan verdim 17,7 çıktı. 🥹🥹❤️
anneyim01 lidya_15 Hayırlı Olsun Allah Tamamına edrsin Saglıkla Alrsın Bebişini Kucagına Bana da Dua et Bacım Haziran ayında güzel Haberler alayım
lidya_15 anneyim01 inşallah dualarım sizinle sağlıkla mutlulukla gelsinler dünyamıza 🙏🏻 ama gerçekten 3 ve üstü değerler çıkarsa testi tekrarlayın bana burda yükselmez diyenler oldu açıkçası umudumu yitirmiştim şuan hala şoktayım. 🙏🏻
anneyim01 lidya_15 Kuzum benim Allah nasip ettimi Olmayan hiç bişey yoktur Hamdolsun ki Rabbim nasip etmiş ne mutlu sana Saglıkla gelsin Cennet kokulun 🥰 Allahım Dualrınız hürmetine şu mübarek Cuma hürmetine Benim gbi bekleyen tüm kardeşlerime nasip etsin Hamileliği saglıklı seklde İnşAllah 🤲🏻 Dediklerinizi Dikkate alcam İnşAllah 🌷