Birde kızlar hepinize bişey soracağım hamileliğiniz süresince ben dediğim gibi 21 haftaya girdim en yakınım olan insanlardan tiksinme oluyor bi bunu anlamadım ya ufak tefek kıpırtılar hissediyorum o sırada tiksindiğim insan yanımdayken yüzüne bakmak istemiyorum ya ona benzemesini istemiyorum