tugcetanr Merhaba 2.gebeliğim henüz 7.haftalık fakat ilkinde karnım çok yavaş büyümüştü şuan sanki 5 aylık gibi görünüyorum sizlerde nasıldı acaba?
ms_annisko tugcetanr henüz 3 aylık ilkine göre daha belirgin ama bilmeyen anlamaz öyle çok aman aman büyümedi. Sadece akşamları çok şişkinliğim oluyor o zaman 5 aylık gibi oluyor nefes alamıyorum ama sabaha geçiyor
tortillam_ tugcetanr şişkinliktir o . Bende ilkinde yaşamadım ama 2. de akşam ve geceleri karnım 4-5 aylık gibi oluyordu. İlk haftalardan beri öyle
Esma006 tugcetanr her iki gebeligimde de hemen büyüdü 2 aylıkken 4-5 aylık gibiydim 9 haftalığım şuan büyük yine 🤭🤭
tugcetanr Benim sabah inik oluyor sonra gün içinde giderek büyüyor pantolonlarıma sığamıyorum 4 aylık oluncaya kadar kimseye söylemeyelim diyoruz fakat o kadar belli ki saklamak için çaba gösteriyorum
hunilii tugcetanr ilkinde 4-5ay civarı çıkmış ve birden büyümüştü benim iç karnım yokmuş o yüzden baya karnım çıkıyor ikinci de çok erken çıktı şuan 16 haftalık ama mesela kuzenim de benimle aynı onun karnı belli belirsiz benimki ben burdayım diye bağırıyor😂