kızlar bugün adet günümdü olmadım ve gündüz gebelik testi yaptım silik çizgi olarak çıktı, planlı bir gebelikti zaten. ilk çocuğumda da innovita ovülasyon testi ile hamile kalmıştım bunda da hemen hamile kaldım.. 4 haftalık olarak gözüküyor henüz kan veremedim bayramdan dolayı şehir dışındayım.. ovülasyon testlerimin üç dört gündür koyu çıkmasından anlamıştım zaten hamile olduğumu daha önceki hamileliğimde de aynısını yaşamıştım çünkü. Allah isteyen herkese nasip etsin insallah