Kızlar 39+2 den selamlar. Normal doğum düşünüyorum ve öylede ilerliyor bizim hikayemiz o yüzden her an doğum olabilir 😊 ilk kez yaşayacağım için neyle karşılaşacağımı bilmemek endişelendiriyor. Korku, belirsizlik, umut, heyecan her duyguyu yaşıyorum. Kötü hissetmiyorum ama ne hissettiğimi bilemiyorum . Her an olabilme ihtimali tuhaf verici değil mi ? ☺️Bugün bunu buraya yazıyorum çünkü biliyorum yalnız değilim ve iyi ki siz de varsınız güzel anneler 🥰