temmuzonbir öyle doktorlar var ki şok oluyorum. Görümcem kimyasal gebelik geçirdi. Devlette doktorun biri düşük yapıyorsun adet olmayacaksın düşük yapacaksın demiş. Biri hayır adet olmuşsun sen hamilelik falan değil demiş. Ben en başından beri değerlerine göre kimyasal bu diyorum beni dinleyen yoktu hiç 😅 doktorlar da iyice saçmaladı. Daha sonra özel muayenehaneye gitti dedim anca eski değerlerine bakarak söyler kimyasal geçirdiğini, o kadın da demiş ki kimyasal gebelik kanda olmaz sadece idrar testinde görürsün sonra adet olursun seninki kanda yukselmis biraz sonra düşmüş sağlıksız gebelik gecirmissin demiş. E yuh yani dedim. 3500 TL muayene verdiği doktorun ettiği lafa bak 🥴🤦🏻♀️ kimyasal gebelik bu kadar zor olmamalı ya 🤦🏻♀️