Kızlar 31 haftalık hamileyim son iki haftadır çok yoruldum çok ayakta kaldım ve geçtiğimiz cumartesiden beri ayaklarım aşırı ödem tuttu hiçbir ayakkabım bana olmuyor ve alt bacağım bile çok şişti. Bol su içiyorum ayağımı havaya kaldırıyorum ama yok geçmiyor en çabuk nasıl şiş iner.