Arkadaşlar dün hafif toz pembe sümüksü akıntım geldi bir kaç kere nişandır diye çok tedirgin olmadım. Nişan gelince hemen doğum olmadığını biliyorum. Ama bugünden beri karnım sertleşiyo sertleşince sadece karnımda sancı gibi oluyo ama hemen geçiyo belimde falan ağrım olmadı. Doğum mu başlıyo sizce anlamıyorum aslında 2.doğumum olacak ama insan unutuyormuş. Yarın nst randevum var yarını beklesem mi sizce