Ya ilk gebeliğimde 20 de hissetmeye başladım ama bir anda çok aktif başladım. Oğlumda ikinci bu daha erken hissederim diyordum. 22 de tam anlamıyla başladım. Plesantam ön duvardaymış o hissetmemi biraz geciktiriyormuş. 25. Haftadayım hala çok az his var. Oğlum mu tembel acaba diye düşünmeye başlamadım değil. 😂