littlebabyyy Haftadan sonra hiç gitmedim doktora pazartesi bekliyorum heyecanla cinsiyette net belli olur artık 😍 halsizlik devam ediyor arada bulantı geliyor sizlerin nasıl gidiyor???
emin1333 littlebabyyy bende 14 kontrole gittim ama maalesef cinsiyeti söylemediler anlaşılmıyor denildi 16 da tekrar gidicem inşallah bu sefer söylerler cinsiyetini
baharsst Bende 14+2 yim. Fetal vermiştim onu bekliyorum. 12+3 de gittim bende en son. 16+3 de randevum var. Zaman hızlı akıyor. Benim bazen bel ağrım oluyor bide bas agrisi. Sonra kendiliğinden geçiyor.