Esma006 Mantarda sadece kaşıntı olmuyor. Beyaz peynir kesigi gibi bir akıntı da oluyor. Ya da yanaklarda beyaz bir tabaka olusuyor. Belki de tahriş etmişsindir. Bir bak kızarıklık var mı diye. Eczacılar da bilir güvenli kremleri. Şikayetine göre bir krem verir olmazsa.
Şimdilik Evde İc camasiri giyme uyurken pamuklu ince pijama ile yat. Her tuvalette iyice yıka ve iyice kurula. Hiç nemli kalmasın.
Bir de iyi gelir mi bilmem ama bana iyi gelmişti. Tüm duş jellerini kaldırdım. Haci Şakir beyaz sabun kullanıyorum duşta. Ne kaşıntı kaldı ne bir şey kaldı. Onunla ilgili midir bilmem.