Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı bugün kemiklerim sızlıyor sıtma tutuyor üşüyorum ellerim bir ara morardı üşümem geçince düzeldi ve bunla bir kanamam oldu nerdeyse 10 gündür olmuyordu başına gelen varmi veya acile gitmeliyim parol aldim ve şimdi üşümem titreme geçti