aysegulk07 Sementa63 merhaba, sizde tansiyondan dolayı yirmili haftalarda doğum yapmıştınız diye hatırlıyorum. Bebeğiniz taburcu olmuştu şu an nasıl iyidir inşallah ❤️
krzzz Bende şuanda hastanede yatıyorum hem yüksek tansiyondan hemde protein kaçağı var ilaç dozlarını yükseltiler bakalım ne kadar dayanabileceğiz
krzzz 17/10 ile yatışım yapıldı şuan düştü ama ilaç dozlarımı iki katına çıkardılar günde 6 tane içiyorum