cuteregina cansuudeniz biraz psikolojik bu durum ilerleyen haftalarda azalıyor bu Henüz bebek için beslenme annenin depolarından kullanıldığı için gerçek bi kalori açığı oluşmuyor henüz
meyvemsi cansuudeniz benim de 5 haftalik sabahlari haric gun icinde cabuk acikiyorum ki normalde cok fazla yemek yemeyi seven biri degilim bence kisiden kisiye degisiyor bu durum
anneoluyorummm103 cansuudeniz bulantılar başlamadan bende de aşırı açlık olmuştu. Hatta 3 tabak yoğurtlu pilav yemiştim yine doymamıştım. Tabi sonra bulantılar başlayınca hiçbir şey yenmiyor 😂
dcleck cuteregina bende 6. Haftamda hissiyatım vardı 10. Haftadayım biraz daha rahatım ama korku hepimizde olduğu gibi var tabiki, yemeklere karşı hassasiyetim var şuanda 😁
kedilivebebeli Benimde canim hiç bisi istemiyor cok iştahsızım başından beri ya herseye göz devirerek bakıyorum:)
cansuudeniz meyvemsi benim de günü gününü tutmuyor ama bu hafta son 2 3 gündür sürekli açım doymuyorum sanki
darwinn cansuudeniz benimde böyle olmaya başladı 6. Hafta itibari ile midem kazınıyor hiç bir şey yememişim gibi hemen yemezsem midem bulanmaya halsizleşmeye başlıyorum. İki gündür tansiyonuma baktırıyorum o açlık halinde 7/5 geliyor 🥲
cansuudeniz anneoluyorummm103 şuan bulantılarım ufak ufak var ama yemek yemek istiyorum sürekli midem kazınıyor sanki doymuyorum yedim bitti demi yine aç gibiyim bi sonraki yemeği düşünüyorum :)
cansuudeniz darwinn demekki aynı şeyler oluyor benimde şuan 6. Haftada ultrosanda kese gözüktü kendisi için ayın 12 hazirana gün verdi doktor
darwinn cansuudeniz biz 22sinde kalp atışı duyduk ama derinden az duyuldu 1inde tekrar gideceğim muhtemelen 2haftada bir şeklinde gitmeye devam edeceğim
cansuudeniz darwinn benim doktorum özel kliniği var çok çağırmıyor ücreti yüksek biraz geçen hafta keseyi gördü 12 Haziranda da kalp atışı için çağırdı o zaman a net duyulur dedi
darwinn cansuudeniz şuan devlete gidiyorum o yüzden sık sık gitmeye çalışıyorum özel olsa dediğiniz gibi çok sık gidilmez randevu bulabilirseniz devlete de ek olarak gidebilirsiniz daha sık görmüş olursunuz bebeği
cansuudeniz darwinn özel sağlık sigortam var şirketin yaptığı dediğiniz gibi eş zamanlı özel hastaneden bir doktor bulup devam edeceğim