37+1’im bugün biraz sancılarım vardı iki saattir biraz daha şiddetlendi bir anda aşırı derecede vuruyor belden kasıklarıma doğru regli sancısı gibi giriyor sancılar düzensiz dakika tuttum bacaklarım hiç tutmuyor bebek hareketi sanki azaldı yada ben hissedemiyorum ağrıdan sürekli tuvalete gidiyorum bir iki damla idrar oluyor akıntım oluyor ya şeffaf yada sıvı bir şekilde sancı olunca duruoxak gibi değil ama