beyzaarc Kızlar ya ertesi gün hapı kullanıp hamile kalan var mı Reglim 3 gün gecikti 10 gün oldu hapı içeli 2-3 saat içinde içtim ama korkuyorum bebeğimde küçük 🥲🥲
temmuzonbir beyzaarc ertesi gün hapı içince de gecikme oluyor bende oldu 2 kez içtim ikisindede gecikme olmuştu ama çokta gecikme olursa bi test yaparsın
Tortilla beyzaarc benm arkadasm hemen ıcmesıne ragmen hamıle kaldı gecen ay dogurdu hatta. Ama gecıkmede yapıyor korkmayın gonlunuzden gecen olsun ınsallah
beyzaarc temmuzonbir aslında biliyorum döngüyü bozuyor ama hapla hamile kalanları okudum bi yerde denk geldi kafamı karıştırdı çok daha önce kullandığımda yine geciktim diye hatırlıyorum da ister istemez korku oluyor
temmuzonbir beyzaarc tabi oluyor Bendede oluyordu o dönem çocuk düşünmediğimiz için regl olana kadar bi huzursuzluk oluyordu içimde