Zakine merhaba geçen doktortan duydum doğumdan 6 ay sonra bağlatıyorlarmış bağlamak isteyen yarım saatlik bir işlemmiş, göbeğin hemen altından açılan ufak bir kesikle yapıyorlar mış, ben muayane gidince bir bayan sormaya geldi doktor aynen öyle dedi ona oda yeni doğum yapmıştı bağlatmak istedi