Ezgia ya tabi iki yöndende bakılınca artı eksiler var bazı doktor sancı başlayınca bakmak daha olduğunu düşünüyor erken müdahale edip doğumu kendi başlatmak istemiyor hemde acı veren bişey die tercihi o yönde olabilir . Bide Çatısı herşeyi uygun olup doğuramayanlarda var ben 10 cm olduğu halde bir anda kitlenip sezeryan isteyen gördüm ,
Çocuğun o kadar açıklık olduğu halde gelmediğini nasip aslında bakalım yaşayıp görücez ben iki duruma da hazırım