yeliz1923 yasmin262004 Bebek ve siz sağlıklıysanız hiç bir şey olmaz annem 43 yaşinda doğurdu kardeşimi kilosu vs. de iyiydi inşallah sağlıcakla kycağınıza alırsımız 🤲😍🥰
kaygili_anne yeliz1923 yasmin262004 hayırlı olsun bende 38 yaşındayım 5 haftalığım yeni öğrendim etrafımda 40 ve üzeri doğum yapan çok örnek var hiç korkmayın tadını çıkarın
yasmin262004 kaygili_anne ayy inşallah hayırlısıyla gelsin böyle mesajları okudukça biraz da olsa rahatlıyorum çok şükür
merve82 yasmin262004 bende 43 yaşındayım 5 haftalık hamileyim. Allah herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
decembermum yasmin262004 valla bundan 3,5 sene önce doğum yaptığımda 50 yaşında bir kadın ikiz doğurmuştu ve benden sağlıklıydı kendisi bebekler de sağlıklıydı maşallah
nur_dum yasmin262004 Bende 40 yaşındayım 31 bitecek inş çok zorlandım son haftalar daha da zorluyor bende panik atak, anksiyete var ondan mı yoksa yaştan dolayı mı bilmiyorum, birde yalnızım destekçim yok.
yasmin262004 nur_dum ya Allah yardımcın olsun ama bu platform güzel bir yer bizler varız birbirimize destek oluruz sakin olmaya çalışın bende de var panik atak birşeyler yaparak atlatmaya çalışıyorum sizde birşeyler le meşgul olun bu arada bebeğinize kaç aylık hamile siniz?
yasmin262004 yasmin262004 pardon son haftalar yazmışsınız rabbim kolaylıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip eder inşallah
pinkolojii yasmin262004 bende 39 yaşındayım 24 haftalık olduk. 2. Bebeğim. Zorlayan tek şey sürekli duyacağın ileri yaş gebelik lafı. Doktorlar psikoloji bozuyor maalesef.
Zeyneplemutluluk yasmin262004 annemde 41-42 yaşlarında hamile kalmıştı hiçbir sorun çıkmadı kardeşim de annemde sağlıklı. Sadece acil sezeryana dönünce karnı da tok olunca onu kaldıramadı baya ağır geldi bizleri normal doğurmuş