İki saattir geçmeyen bel ve kasık ağrım var hafif hafif adet olucakmıs gibi ama belirli aralıklarla değil sürekli o ağrıyı hissediyorum hafifte olsa doğum başlangıcı olabilir mi ? Suyum gelmeden ya da 5 dk da bire düşmeden sancı doktora gitmek istemiyorum. 38+2 yim .