aframoms13 dis genelde cocuklardan bulasıyor salyası sümüğü idrarı, aynı kasıkla yemek, bez değiştirdikten sonra el yıkamamak vs
elaefem dis rubella testlerinden bahsediyorsunz değil mi.bunlardan igg daha önce geçirilmiş oldgunu,cmv şuanda mevcut olduğunu gösterir.avidite de yüksek yazıyorsa çok önceden geçirilmiş oldgnu düşük yazması çok yakın zamanda geçirdiğini gösterir.
dis Avidite testi oldum ilk gebeliğimde de aynısı oldu aradan üç yıl geçti tekrar oldu ilkinde avidite yüksekti sıkıntı yoktu inşallah bunda da öyle olur 🥹
dis elaefem evet biliyorum ama doktor iki gebeliğinde de aynı şeyi yasaman ilginç normalde bu virüs altı ayda vücuttan gidiyor dedi
elaefem dis aynı şey bende de oldu ilk gebeliğimde de çıkmıştı aradan 5 yıl geçti tekrar çıktı ama pozitif olarak değil geçirilöiş olarak.aslında vücudun bu virüse karşı antikor ürettiğini gösteriyor