cerenimo36 sucukluyumurta07 doktor hurafelere göre kız dedi sebebi sol yumurtalığa bebeğin yerleşmesiymiş tabi hurafe dedi ama 😂
sucukluyumurta07 cerenimo36 benm oğlumun kesesine benziyor. Ama sol yumurtalık hurafe aynen kız. Benım sağ mesela 😂
cerenimo36 sarilale123 neden öyle yorumladınız acaba doktor sol yumurtaya yerleşmiş hurafeye göre kız dedi ama bende erkek hissediyorum ilk bebeğim heyecanlıyım da teşekkür ederim cevabınız için 🌸
sarilale123 cerenimo36 keseye göre dedim ben. Oğlumund böyleydi çünkü. Hakkınızda hayırlısı olsun. Rica ederim 🌸