Anneler, ben şekerimin yükseldiğini biliyorum ve alet alıp açlık tokluk bakıp kontrol altında tutuyorum, yediklerime dikkat ediyorum. Şeker yüklemesi yaptırmasam boştan yere aç kalıp şekerimi yükseltmesem daha iyi olmaz mı ? Sonuçta yaptırsam da bana diyet verilip dikkat et denilcek ben bunu şuan da da yapıyorum. Sizin fikirleriniz nedir bu konuda💐