Kızlar doğum yaklaştıkça akıntıda artış oluyor mu? Geçen hafta doktor kontrolüm vardı, çatı muayenesi yapıldı açıklık vardı. Sonrasında akıntımda artış oldu, ebe kontrolü yapıldı. Su gelişi yoktu. İki gündür akıntım fazla. Kıvamı su gibi, miktar olarak her defasında 1 dolu yemek kaşığı kadar tahminen. Açıkçası idrar mı kaçırıyorum -idrar gibi değil-, akıntım mı var su mu sızdırıyorum anlayamıyorum. Bayram sebebiyle de yemek daveti var, simdi hastaneye gidicem desem on kişi arayacak ve sürece kimseyi dahil etmek istemiyorum. Kısaca son haftalarda akıntı durumunuz nasıldı, su sızması yaşayanlar nasıl anladınız ne şekilde oldu yardımcı olur musunuz?