gulsum0309 35 haftalık hamileyim ve ayaklarımda ve ayak bileklerimde çok şiş gebelik zehirlenmesinden korkuyorum başına gelen var mı
yinemihilal 35 itibariyle aynı şekilde ellerim ayaklarım şişti. Ödemdi benim gebelik zehirlenmesşnden şüphelenmedim hiç. Başka belirti vsr mı
gulsum0309 yinemihilal görme bozukluğu var ama benim bu gebeliğimde zaten görme bozukluğu başlamıştı ikisini birbirine bağlayamadım
yinemihilal gulsum0309 muhtemelen beneğin büyümesine bağlı ödem tutmaya başladınız ama şüpheleniyosanız doktora gidin bence