atesinannesi Maltepe’de oturuyorum, 6. hafta diyabet cikti, haşimato hipotiroidi problemim de var, bebekler de ikiz o yüzden bi tıp fakültesinde doğum yapmam benim icin de bebekler icin de daha iyi olur diye karar verdik, o hastanede takipte olan bir arkadaş bulmak insanı rahatlatıyor.
Siz nerde oturuyorsunuz?