sendekimsinnn Geçmiş olsun, oğlumda başta süt alerjisi yoktu ama 3 yaş civarı bahsettiğiniz gibi olmaya başladı. Sinek ısırsa aylarca geçmiyor, eli yüzü gözü şişiyordu falan. Kaç kere doktora gittik bi çare olmadı. Ben biraz beslenmesinde deneme yanılma yoluyla bir şeyler denedim. Şekerli şeyler tüketince arttığını fark ettim. Atıyorum, sabah 1 tatlı kaşığı reçel, 1 şekerli sakız bile fazla geliyordu. Sürekli paketli gıda vermiyorum zaten ama arada yese bile hemen etkiliyordu. Şekeri komple kestim. Bazen de süt ürünleri alerjiyi arttırıyor, peynir ayran yoğurt da kesebilirsiniz bence bu süreçte. Doktor bize zaditen falan vermişti. Fayda etmedi pek.
Beslenme olayını düşünebilirsiniz. Bir de şampuan ve yağ önermişti. Onlar da iyi geldi. Bioderma atoderm şampuan (mavi), bioderma atoderm duş yağı (son durulama suyuna sıkılıp dökülecek, vücuda nemi hapsediyor), sonrasında da bioderma atoderm yoğun krem kullandık. Kaşıntılar böylece gitti. İnşallah size de faydası olur.