ikibebelibirpatili öncelikle sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun.Geçmiş olsun.Bende suni alarak doğum yaptım.İlk doğumumdu şükür hızlı gelişti.Bolca pilates topunda zıplayın merdiven inip çıkın aç kalmayın ve Meryem suresini açıp dinleyin.Ben Fatma ana eli otunu kullandım.Kendimce doğuma faydası olduğunu düşünüyorum .Yanında biri yada başka biride onu suya koyup okuyabilir yada duasını açıp sizin niyet ederek yapabilir.Rabbim kolay eylesin.Şuanda 36+3 bende normal içim bekliyorum ☺️Haber verisiniz doğumuzu çok güzel geçsin inşallah su gibi aksın yağ gibi Kaysınn.Güzel kavuşmalar 🥰
Aç karnına ananas yemek
Ahududu yaprağı çayı demleyip içmek
Hurma yemek
Çörek otu yağı
Bunlar açılmaya yardımcı tüketirseniz faydalı olabilir