zeynepzermom ilk gebeliğimde bi kez gittim kalp atışı için 8.haftada herşey normaldi doktor 4 hafta sonra ikili tarama için gel demişti. Ama ben 9.haftada eşim de görmek istediği için tekrar gitmiştim ve kalbinin en fazla 2 gün öncesinde durduğunu şans eseri öğrendim. Eğer gitmeseydim haftalarca kendimi hamile sanabilir hatta daha ağırı düşük kanama vs gibi sağlığımı etkileyecek şeyler olabilirdi. Bence ilk 3 ay da sık çağrılmasının sebebi bu tür kalp durması riskinin yüksek olmasından kaynaklı. Tabi herkeste öyle şeyler olacak diye bişey yok benim tecrübem bu yönde oldu maalesef