cuteregina kubraaaatt bebeğin ölçüsü dikkate alınmalı çünkü doğum haftaya göre değil bebeğin durumuna göre ilerliyor ben usg göre söylüyorum herkese benimde bi hafta farkım var
aybakay @kubraaaatt canım kanala girerse doğum başlamış oluyormuş kanala girmemiştir ama baş aşağı pozisyonu almıştır artık
Zelal1309_ deletedmom43191 geç döllenme olduğu için önemli değildir hatta hiç dikkate alınmaz doktorlar bebeğe göre bir tarih verir ve onu sat olarak kabul eder
kubraaaatt Zelal1309_ evet doktor güncelledi ama benim aklımı karıştıran her doktorun farklı konuşması 🙄
kubraaaatt symyld ben de öyleyim günlerimiz aynı ama havalr ısınınca bir an önce gelsin istediğim için sana bi sorayım değişiklik var mı diye dedim🤣
symyld kubraaaatt bugun bende sıcaklar bastırınca biran önce gelse dedim ay sonuna kalmadan 🥲 kasiklarimda ara ara adet sancısı gibi gelip gidiyo sende bise var mi
kubraaaatt symyld benim sadece karnım sertleşiyor öyle adet sancısı gibi ağrılar falan hiç yok. Galiba günlerimi tamamlayacağım bu gidişle 🥲